بخاطر عدم دسترسی به آب شرب درسطح جهانی هر 15 ثانیه یک کودک بر اثر ابتلا به بیماری‌های مربوط به آب جان خود را از دست می‌دهد.

بسیاری از بیماری‌ها به دلیل مصرف آب ناسالم و حاوی میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا درانسان به وجود می‌آید. بطوریکه در کشورهای فقیر نشین با نوشیدن آب ناسالم در هر 15 ثانیه یک کودک بر اثر ابتلا به بیماری‌های مربوط به آب جان خود را از دست می‌دهد.

?اطباء متخصص بیماریهای عفونی اعلام کردند: بیماری‌های مربوط به آب طیف وسیع و خطرناکی را شامل می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به اسهال و اسهال خونی، مسمومیت خونی یا بوتولیسم، وبا، فلج اطفال و هپاتیت آ و ب اشاره کرد.

43  درصد از آمار مرگ و میر به دلیل ابتلا به اسهال (ناشی از مصرف آب ناسالم) صورت می‌گیرد و 84 درصد از موارد گزارش شده کودکان یک تا 14 ساله را شامل می‌شود و کودکان مناطق فقیر نشین در هر لحظه 1000 کرم انگلی ناشی از مصرف آب ناسالم را در بدن خود حمل می‌کنند.

همچنین نیمی از تختخواب‌های بیمارستان‌های سراسر کره زمین را بیمارانی اشغال کرده اند که دچار بیماری‌های مربوط به آب هستند، 98 درصد از بیماری‌های ناشی از آب ناسالم در کشورهای در حال توسعه است و با این آمار به نظر می‌رسد بحران آب و مسائل بهداشتی مربوط به آن بیشتر از جنگ، انسان‌ها را به گام مرگ فرو می‌کشد.

متخصصان عفونی اظهار داشتتد:اگرچه آب مایه حیات است، ولی ناسالم بودن آن می‌تواند تهدیدی بزرگ و منادی مرگ باشد و لذا فراهم کردن امکان دسترسی به آب سالم چه در شهر و چه در دور افتاده ترین روستاها چیزی بیشتر از یک ضرورت است و علاوه بر اینکه یک وظیفه اخلاقی است، عقلانیت نیز حکم می‌کند که با توجه به گسترش تعاملات انسانی حتی در میان دورترین روستا نشینان یا افراد شهرنشین، به این مهم توجه ویژه‌ای صورت گیرد، زیرا هزینه درمان این گونه بیماریها در صورت فراگیر شدن آنها، بسیار بیشتر از هزینه‌های مربوط به تامین آب شرب خواهد بود.

این آمار در حالی است که امروزه به سادگی می توان با  تهیه یک دستگاه تصفیه آب آشامیدنی، سلامت خانواده و جامعه را تامین نمود.

مشاورین گروه صنعتی دلفین دریای آرام در خصوص تهیه مناسب ترین سیستم های تصفیه آب شرب خانگی و صنعتی در خدمت شما هستند.

تلفن تماس: 6622238-0251